pénzügyi ügyintéző

pénzügyi ügyintéző

Karancsaljai Közös Önkormányzati Hivatal


a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet


 


Pénzügyi ügyintéző


munkakör betöltésére 


A Közszolgálati jogviszony időtartama: Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.


Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidős.


A munkavégzés helye: Karancsaljai Közös Önkormányzati Hivatal Karancskeszi Kirendeltsége- 3183 Karancskeszi, Fő út 49.


A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:


Pénzügyi, számviteli, gazdálkodási feladatok ellátása (pénztárkezelés, banki bizonylatok kontírozása, rögzítése, munkabérterhelés rögzítése és kontírozása, részvétel az önkormányzati költségvetés, ehhez kapcsolódó beszámolók, mérlegek készítésében, ÁFA- bevallásban)


A munkakörrel kapcsolatos egyéb lényeges információk:


A kinevezéskor 3 hónapos próbaidő kerül kikötésre.


Illetmény és juttatások:


Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény és a Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.


Pályázati feltételek:



  • A köztisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Kormányrendelet 1. melléklet 1. 16/II. pontjában meghatározott iskolai végzettség és szakképzettség (középiskolai végzettség és közgazdasági szakképesítés vagy pénzügyi-számviteli szakképesítés; középiskolai végzettség és az OKJ szerint: gazdasági elemző- és szakstatisztikai ügyintéző, banki ügyintéző) és mérlegképes könyvelői képesítés

  • felhasználói szintű gyakorlat a számítógép-kezelésben és az irodai alkalmazások használatában,

  • vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség,

  • magyar állampolgárság,

  • cselekvőképesség,

  • büntetlen előélet.


A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:



  • költségvetési szervnél szerzett számviteli tapasztalat

  • számítógépes pénzügyi alkalmazások (ASP rendszer) ismerete


 


A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:



  • fényképes szakmai önéletrajz a közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény 5. sz. mellékletében foglalt adattartalommal, felhatalmazás személyes adatok kezelésére,

  • végzettséget, képesítést tanúsító okiratok másolata,

  • 30 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (sikeres pályázat esetén).


A munkakör betölthetőségének időpontja:


A munkakör legkorábban 2017. november 20. napjától tölthető be.


A pályázat benyújtásának határideje:



  1. november 13.


A pályázat elbírálásának határideje:



  1. november 17.


A pályázat benyújtásának módja:


Postai úton vagy személyesen a Karancsaljai Közös Önkormányzati Hivatal Karancskeszi Kirendeltsége– 3183 Karancskeszi, Fő út 49. címen, karancseszi@karancskeszi.hu emailcímen.


Kérjük a borítékon, illetve az üzenet tárgyában feltüntetni pénzügyi ügyintéző munkakör megnevezését


A pályázat elbírálásának módja:


A munkakör betöltéséről – személyes meghallgatást követően – a Karancsaljai Közös Önkormányzati Hivatal Jegyzője dönt. Személyes meghallgatásra csak a benyújtott pályázati anyaguk alapján alkalmasnak ítélt jelöltek esetében kerül sor.


A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.


A pályázati kiírás közzétételének helye:



A pályázattal kapcsolatosan további információt nyújt:


−    dr. Behan Anett Éva jegyző a 06-32/530-030-as , 06-32-445-445-ös  telefonszámon

Készült: 2017-10-24

Vissza
karancsalja.hu - Karancsalja Község Önkormányzatának településbemutató weboldala.
Karancsalja Község Önkormányzata © 2006. - Minden jog fenntartva!
Webtárhely szolgáltatás, weblapkészítés: Winkler Informatika Kft.